Termeni si conditii

Termeni și condiții

ASOCIAȚIA SMART 4 YOU, cu sediul în București, Bd. Lacul Tei, nr 119, bl 5A1, et.3, ap 10 administreaza platforma online/site-ul www.pianix.ro. Prin completarea formuarului iti dai acceptul ca datele personale transmise sa fie prelucrate in scop comercial.

Pentru folosirea platformei in cele mai bune conditii, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor afisate pe acest website.

Definitii si Termeni

Vanzator – ASOCIAȚIA SMART 4 YOU,persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in în București, Bd. Lacul Tei, nr 119, bl 5A1, et.3, ap 10, cod fiscal 32532944, IBAN RO85 RZBR 0000 0600 1647 5089 – deschis la Raiffeisen Bank, în calitate de furnizor al cursurilor de  educatie muzicala și denumita în continuare si Prestator

Cumparator/Utilizator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda si plata aferenta pe Platforma/Site. Prin finalizarea procesului de completare a datelor personale necesare achizitiei, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii. Cumparatorul/Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse/furnizate in procesul de comanda sunt complete si corecte.

Site/Platforma – magazinul online gazduit la adresa web www.pianix.rosi subdomeniile acestuia.

Bunurile/Serviciile comercializate – abonamente pentru lectii de pian inteligent, abonamente pentru educatie muzicala si instrumente de percutie Orff, abonamente pentru orice altecursuri. Un modul are 40 de lectii si cursurile sunt structurate pe 3 module.Durata orei de curs/ sedintei este de 50 min. Copiii sunt organizați pe grupe de vârstă; vârsta minimă: 5 ani.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona un abonament pentru cursul dorit. Achiziția se face pentruun modul de 40 de sedinte/lectii, cu plata in abonamente de cate 4 sedinte/ lectii; plata initiala online se face pentru primele 4 sedinte din abonament.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzator, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator.

Documente contractuale

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul plasarii comenzii.

 2.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului. Prin plasarea comenzii Vanzatorul si Cumparatorul accepta toate clauzele CONTRACTULUI.

2.5. ASOCIAȚIA SMART 4 YOU poate modifica acesti termeni si conditii oricand, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Orice astfel de modificari vor intra in vigoare din momentul publicarii pe platforma. Utilizarea acestui site se considera un accept implicit al termenilor si conditiilor publicate cel mai recent.

2.6. Orice achizitie de abonament facuta prin prezenta platforma va fi supusa acestor termeni si conditii. Aveti responsabilitatea de a va asigura ca toate detaliile si informatiile furnizate pe parcurusul plasarii unei comenzi sunt corecte. ASOCIAȚIA SMART 4 YOU nu poate fi considerata raspunzatoare pentru furnizarea de informatii eronate de catre CUMPARATORI.

2.7. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a acestuia.
Dupa lansarea si confirmarea detaliilor comenzii dumneavoastra ASOCIAȚIA SMART 4 YOU va va trimite o notificare a inregistrarii solicitarii. Notificarea primita de catre Cumparator dupa efectuarea Comenzii pe adresa de e-mail furnizata in procesul de achizitie, are rol de informare si acceptare a Comenzii,in urma confirmarii platii pentru primele 4 sedinte din abonamentul solicitat.

2.8. ASOCIAȚIA SMART 4 YOUnu poate fi raspunzatoare pentru niciun fel de prejudicii cauzate clientilor sai ca urmare a neonorarii comenzilor din motive ce exced vointei Vanzatorului.
Toate informatiile folosite pentru descrierea abonamentelor disponibile pe website nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate cu titlu de prezentare si pot suferi modificari.

2.9. Vanzatorul poate anula achizitia unui abonament online efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului folosit pentru efectuarea tranzactiei,in cazul platii online;
  2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ASOCIAȚIA SMART 4 YOU, in cazul platii online;
  3. Datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
  4. Realizarea a mai mult de doua incercari de comanda consecutive, esuate;

Politica de vanzare Online

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate  ASOCIAȚIA SMART 4 YOUisi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau plata, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel ASOCIAȚIA SMART 4 YOU. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul poate trimite un email pentru a solicita mai multe detalii sau explicatii suplimentare catre:office@pianix.ro.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.4. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.6. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut existent pe platforma in orice alt context decat cel original intentionat de  ASOCIAȚIA SMART 4 YOU.

Comanda

4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor/Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata online prin intermediul procesatorului de plati electronice.

4.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasarii Comenzii.

4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil /agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de  ASOCIAȚIA SMART 4 YOU, in cazul platii online;

4.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de laziua în care Cumparatorului i s-a confirmat achizitia serviciului.

4.5. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea trimite online intentia de retragere din contract la: office@pianix.ro.

4.6. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Suma va fi returnata prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.

4.7.  Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul „finalizeaza comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.

4.8.Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comanda / Confirmare”). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs.

Confidentialitate

5.1.  ASOCIAȚIA SMART 4 YOUva pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

5.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

5.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. ASOCIAȚIA SMART 4 YOU. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Comunicari Comerciale

6.1. Cumparatorul/Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii,  in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator sau prin contactarea  Vanzatorului.

6.2. Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

6.3. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetarii de piata si al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs., transmise catre terți și nici nu  vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin  accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului.

Facturare – Plata

7.1. Preturile Bunurilor si/sau Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.pianix.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

7.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

7.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de ASOCIAȚIA SMART 4 YOU, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator la achizitie.

7.4. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata la achizitie.

7.5  Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile ASOCIAȚIA SMART 4 YOU  si nici nu vor fi stocate de catre de ASOCIAȚIA SMART 4 YOU sau de catre procesatorul de plati integrat in Site (Stripe Payments Europe), ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Raspundere

8.1. Prin plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data plasarii Comenzii.

8.2. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre  ASOCIAȚIA SMART 4 YOU, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform Regulamentului general privind protecția datelor ”GDPR” este nevoie de acceptul tau pentru a putea comunica electronic.

9.1. Vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

9.2. In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii despre servicul dorit, numele si prenumele dvs si ale copilului pentru care comandati serviciul, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, adresa de email, datele cardului bancar etc.

9.3. Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

9.3.1. Pentru prestarea serviciilor in beneficiul dvs, astfel:

  • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, programarea si facturarea acestora;
  • Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la serviciile achizitionate;
  • Procesarea unei solicitari de retrage din contract conform prevederilor legale;
  • Rambursarea contravalorii serviciilor conform prevederilor legale;
  • Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la Intrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la serviciile oferite de noi.

9.4. Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Asociatia Smart 4 You si dvs. De asemenea, anumite prelucrari sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

9.5. Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs de Cumpararor, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

9.6. In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs prealabil. Va putetirazgandisiretrageconsimtamantul in orice moment.

9.7. Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza In conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, In baza unor contracte Incheiate cu acestia.

9.8. Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:  

  •  acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
    •    v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
    •    dati curs unui drept legal de a va opune; sau
    •    acestea au fost prelucrate ilegal; sau
    •    ne revine o obligatie legala In acest sens.        

9.9. Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal In cazul In care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:   

  •  pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  •  pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept In instanta.      

9.10. Ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale cu caracter personal, de a le rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și dreptul ca acestea să nu fie prelucrate sau transferate. De asemenea, ai dreptul la portabilitatea datelor, în anumite condiții.

9.11. Cu excepția cazului în care datele sunt necesare pentru a ne conforma unor obligații legale, transmiterea datelor cu caracter personal este voluntară, dar refuzul de a le furniza (cum ar fi nume, prenume, adresa de email sau nr. De telefon de contact) te poate împiedica să comanzi un serviciu.

9.12. De asemenea, ai dreptul de a-ti retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor personale. Acest lucru nu iti va afecta legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal înainte de a-ti retrage consimțământul.

9.13.  Ai dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care consideri că ti-au fost încălcate drepturile.

Lista tuturor drepturilor tale odată cu adoptarea și implementarea GDPR

  • Dreptul la informare- poți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor tale personale;
  • Dreptul la rectificare- poți rectifica datele personale inexacte sau le poți completa;
  • Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – poți obține ștergerea datelor, in cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege; nu se poate solicita stergerea datelor decat dupa incheierea relatiilor contractuale;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării- poți solicita restricționarea prelucrării in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si în alte cazuri prevăzute de lege;
  • Dreptul de opoziție- te poți opune în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
  • Dreptul la portabilitatea datelor- poți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ai furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau poți solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
  • Dreptul de a depune plângere- poți depune plângere fată de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
  • Dreptul de retragere a consimțământului– in cazurile in care prelucrarea se intemeiază pe consimțământul tau, acesta poate fi retras oricând. Retragerea consimțămânțului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând in continuare valabilă;
  • Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate: poți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau iti poți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare. Iti poți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la adresa de e-mail office@pianix.ro.

Datele preluate in orice mod prezentat mai sus, pot fi introduse in sistemul propriu de newsletter.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal: http://www.dataprotection.ro/

Folosirea Cookie-urilor

Te rog sa parcurgi Politica de Cookies (link catre document) –Ar tb sa avem si pe site un link direct catre document.

Forta majora

10.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

10.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia

11.1. Prezentul documente este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

11.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii la adresa office@pianix.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii:

  • nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
  • primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
  • sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;

pot apela la procedurile alternative de solutionare legale.

11.3. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Bun venit la Pianix, unde studiul muzicii și împărtășirea cunoștințelor noastre sunt pe primul loc.

Social Share
H E L L O T H E R E